8 Aralık 2008 Pazartesi

iki gözüm


haziranda
nefretimsin kan kırmızı
mayısta göz yaşım olamasan da
zemheride yangınımsın
her yanım buza kesmiş
ah nasıl anlatayım sana
nasıl diyeyim
kime diyeyim
“gece leylak ve tomurcuk kokuyor”muş
oğlum korkuyormuş babasından
bir karabasan
en karasından
karım
sen yani
iki gözüm
yaramın kabuğu
sebebim
göz yaşım
şiiri unutmuşluğum
uykusuzluğum
yok ki tabakam
yok ki cigaram
bir nefeste çekeyim acılarını
yok ki yüzüm
dizine süreyim
karım
sen yani
yani diğer yarım
yani taze düşmanım
düşmüşlüğüm
düşkünlüğüm
oğlumun anası
karım
sen yani
sen….
sen de düşmüşsen
kime diyeyim

19.06.2007
ankara

Kutsal Devrim Seçinti

5 yorum:

  1. bu güzel blogunuz için sizi tebrik ediyorum. umarım bizleri şiirlerinizden mahrum etmezsiniz hepsi gerçekten mükemmel.başarılar...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler turuncu gemi. aslında blogumun güzel olduğunu pek sanmıyorum. yapmayı planlayıp yapamadığım, ekleyemediğim özellikler var. kullanmayı öğrendikçe daha da iyi olacak diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. kendine haksızlık etme şimdiden böyle ise eminim planladıklarını yaptığın zaman harika olacak.sabırsızlıkla yeniliklerini bekliyorum.kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler turuncu gemi, belki bir gün senden de yardım alırım. Bu muzik bağlantısı da planlarımdan birisi çünkü.

    YanıtlaSil
  5. tabiki elimden gelen bişey olursa böyle güzel bi blog için yardımcı olmak isterim...

    YanıtlaSil